Články a výzkumy

Podíl vyhledávačů na českém trhu na konci roku 2010

I když není možné podíly vyhledávačů přesně změřit, lze v posledních týdnech zaznamenat, že se dlouhodobý trend posilování vyhledávače Google na úkor Seznamu poněkud zrychluje.
21. 10. 2010 | Marek | celý článek >>

5 nejčastějších chyb internetového marketingu

Chcete zapůsobit na poli internetového marketingu? Už jste do něj investovali a kýžený výsledek stále v nedohlednu? Následující řádky Vám pomohou odhalit možné příčiny neúspěchu anebo ještě lépe - poradí Vám, jak se mu vyhnout.
29. 9. 2010 | Jakub | celý článek >>

7 příčin neúspěchu webových stránek

V dnešním článku se vám pokusíme ukázat, proč tolik současných webových stránek neplní svůj cíl. Podle jednoho nedávného výzkumu je to dokonce 75% všech webů. V čem je problém? Co po svém dodavateli webu chtít, aby byl opravdu efektivní?
20. 4. 2010 | Jakub Vejmola | celý článek >>

Jak na Facebook ve firemním on-line marketingu

O možnosti využívat Facebooku pro firemní marketing už toho bylo napsáno hodně. Mají však ještě dnes Facebook Pages a Facebook Groups takový marketingový potenciál, jako měli před několika měsíci?
28. 2. 2010 | Marek | celý článek >>

Nový fenomén e-marketingu: Rozšířená realita

Slyšeli jste už termín Augmented Reality? U nás se překládá jako rozšířená realita a z kyberpunkových sci-fi příběhů se tento fenomén dostal až do prostředí mobilního a internetového marketingu.
18. 1. 2010 | Marek | celý článek >>

Internetový marketing v roce 2010

Jaké marketingové trendy nás čekají v právě nastartovaném roce? Řada velkých agentur a předních odborníků na marketing uveřejnila v posledních dnech své předpovědi. Pojďme se na ně podívat.
11. 1. 2010 | Marek | celý článek >>

Vylepšený Google Analytics

Google včera na svém Google Analytics Blogu představil několik nových vylepšení. Jednou z novinek je rozšíření v měření cílů.
21. 10. 2009 | Marek | celý článek >>

Další stránky: předchozí | 1 | 2 | 3 |

 
Klientská zóna: přihlášení