Vstupní marketingová analýza

Vstupní marketingová analýza je nezbytná při tvorbě každého webového projektu. Přesto její vynechání patří mezi nejčastější chyby při tvorbě webových stránek.

Definování cíle ve vstupní marketingové analýze

Nepodceňujte marketingovou analýzu

Vynechání vstupní marketingové analýzy (tzn. vyjasnění koncepce, analýza produktů a služeb, definování cílů webových stránek) způsobí:

  • Nízkou návštěvnost stránek z vyhledávačů
  • Neopakující se návštěvnost
  • Mizivé procento poptávek a obchodních příležitostí

Vytvořit jednoduše „pouze webové stránky“ jen proto, že už je mají všichni, je špatné rozhodnutí a zbytečné vyhazování peněz. Internet nabízí celou řadu možností - odhalte je a využijte je.

Začněte marketingovou analýzou

Pomocí vstupní marketingové analýzy definujeme:

  • Vizi a konkrétní cíle Vašeho webu
  • Přednosti a slabiny vašeho výrobku či služby na webu
  • Přehled používaných marketingových nástrojů
  • Cílovou skupinu uživatelů, kterou chcete oslovit
  • Silné a slabé stránky Vaší konkurence na webu
Vstupní analýza v internetovém marketingu

Proč si vybrat nás

Marketingová analýza je pro každého připravována vždy individuálně, její cena se odvíjí od rozsahu zpracování.

Výsledkem vstupní marketingové analýzy je dokument, na jehož základě můžeme navrhnout strategii a směr Vašich aktivit a rozvoje na internetu.

Objednejte si vstupní marketingovou analýzu

Pokud to myslíte vážně a uvědomujete si nezbytnost analýzy pro Vás projekt, neváhejte nás kontaktovat. Objednejte si vstupní marketingovou analýzu hned a získáte od nás jednu hodinu konzultace zdarma.

Chci využít tuto službu

 
Klientská zóna: přihlášení