Analýza klíčových slov
Potřebujete navrhnout a vybrat správná klíčová slova? Analýza klíčových slov Vám pomůže zjistit, na jaká slova a fráze je ideální stránky pro Váš webový projekt optimalizovat.

K čemu je analýza klíčových slov?
Analýza klíčových slov je důležitá zejména, když kladete důraz na marketing pomocí vyhledávačů (SEM).
Analýzu klíčových slov doporučujeme zejména pro:
- Návrhu informační architektury webu
- Psaní textů pro web
- Získávání zpětných odkazů (linkbuilding)
- Návrhu reklamních kampaní ve vyhledávačích a katalozích
Dejte zákazníkům to, co hledají
Pomocí analýzy klíčových slov zjistíme, jaká slova Vaši zákazníci skutečně hledají a také to, zda se Vám vyplatí na ně stráky vašeho webu optimalizovat.
Jak postupujeme při analýze klíčových slov
- Vy nám dodáte seznam slov, o kterých si myslíte, že je budou Vaši zákazníci ve vyhledávačích hledat v souvislosti s produkty, které nabízíte.
- My seznam zpracujeme. Vyřadíme příliš obecná slova a doplníme ta, která podle nás chybí a jsou tematicky podobná. Slova pak přiřadíme ke konkrétní stránkám daného webu.
- Provedeme analýzu četnosti vyhledávání (popularity) a analýzu konkurenčnosti.
- Zpracujeme a vyhodnotíme výsledky do přehledné zprávy.
Objednejte si analýzu klíčových slov
Výsledkem analýzy klíčových slov je přehledná vytištěná zpráva, která obsahuje seznam slov, na které se nejvíce vyplatí jednotlivé stránky Vašeho webu optimalizovat.