Články a výzkumy
Podíl vyhledávačů na českém trhu na konci roku 2010
I když není možné podíly vyhledávačů přesně změřit, lze v posledních týdnech zaznamenat, že se dlouhodobý trend posilování vyhledávače Google na úkor Seznamu poněkud zrychluje.
21. 10. 2010 | Marek | celý článek >>
5 nejčastějších chyb internetového marketingu
Chcete zapůsobit na poli internetového marketingu? Už jste do něj investovali a kýžený výsledek stále v nedohlednu? Následující řádky Vám pomohou odhalit možné příčiny neúspěchu anebo ještě lépe - poradí Vám, jak se mu vyhnout.
29. 9. 2010 | Jakub | celý článek >>
7 příčin neúspěchu webových stránek
V dnešním článku se vám pokusíme ukázat, proč tolik současných webových stránek neplní svůj cíl. Podle jednoho nedávného výzkumu je to dokonce 75% všech webů. V čem je problém? Co po svém dodavateli webu chtít, aby byl opravdu efektivní?
20. 4. 2010 | Jakub Vejmola | celý článek >>
Jak na Facebook ve firemním on-line marketingu
O možnosti využívat Facebooku pro firemní marketing už toho bylo napsáno hodně. Mají však ještě dnes Facebook Pages a Facebook Groups takový marketingový potenciál, jako měli před několika měsíci?
28. 2. 2010 | Marek | celý článek >>
Nový fenomén e-marketingu: Rozšířená realita
Slyšeli jste už termín Augmented Reality? U nás se překládá jako rozšířená realita a z kyberpunkových sci-fi příběhů se tento fenomén dostal až do prostředí mobilního a internetového marketingu.
18. 1. 2010 | Marek | celý článek >>
Internetový marketing v roce 2010
Jaké marketingové trendy nás čekají v právě nastartovaném roce? Řada velkých agentur a předních odborníků na marketing uveřejnila v posledních dnech své předpovědi. Pojďme se na ně podívat.
11. 1. 2010 | Marek | celý článek >>
Vylepšený Google Analytics
Google včera na svém Google Analytics Blogu představil několik nových vylepšení. Jednou z novinek je rozšíření v měření cílů.
21. 10. 2009 | Marek | celý článek >>