7 dní: O webu, internetu a marketingu (4)

20. 4. 2009, Web71

Série odkazů, které nás v minulém týdnu cvrnkli do nosu: Tuzemské firmy řeší krizi špatně: omezují marketingové rozpočty; Utrácíte peníze za reklamu na internetu i v době ekonomické krize?; Novinka v AdWords: Vytvořte si grafickou reklamu;

 

Tuzemské firmy řeší krizi špatně: omezují marketingové rozpočty

Výrazné snižování reklamních budgetů a hledání nových účinnějších marketingových nástrojů. Taková je reakce mnoha tuzemských firem na aktuální hospodářskou situaci. Klíčovým slovem současnosti je efektivita. Firmy jsou nyní v plánování svých rozpočtů mnohem obezřetnější než kdykoliv dříve, kladou větší důraz na měřitelnost reklamy a její přímý vliv na obrat. Přílišná opatrnost však může znamenat zkázu.
Marketingové noviny - 15. 4. 2009

Utrácíte peníze za reklamu na internetu i v době ekonomické krize?

„Utratit“ znamená užít si a zapomenout, zatímco „investovat“ znamená měřit, průběžně sledovat a optimalizovat. Jedním z faktorů, který jednoznačně odlišuje utrácení od investování, je proto měření.
Web Analytics Wednesday (CZ) - 16. 4. 2009

Novinka v AdWords: Vytvořte si grafickou reklamu

Pomocí nástroje na tvorbu grafické reklamy, který spoločnost Google spustila tento týden, si konečně i Vy budete moci vytvořit grafickou reklamu a zviditelnit tak Váše podnikání.
Google Blog ČR - 16. 4. 2009

 

[RSS]

  • Líbil se Vám tento článek? Podpořte nás a rozšiřte ho. Díky!
  • Twitter
  • Google
  • Linkuj
  • Facebook
  • Delicious
  • Google Buzz
 
Klientská zóna: přihlášení