Články a výzkumy

7 dní: O webu, internetu a marketingu (1)

Série odkazů, které nás v minulém týdnu cvrnkli do nosu: Obrázky v reklamě na Facebooku, Drátěné modely webu, <0,5% zobrazení bez JavaScriptu.
30. 3. 2009 | Web71 | celý článek >>

7 tipů pro využití sociálních sítí

Sociální sítě, a hlavně Facebook, jsou v poslední době velmi často skloňovaným tématem ve všech médiích. Někteří před nimi varují a někteří již pochopili, že je mohou také efektivně využít ve svůj prospěch. Pojďme se podívat na sedm zajímavých tipů.
16. 2. 2009 | Marek | celý článek >>

Rozdílné vnímání výsledků vyhledávání

Studie zveřejněná agenturami De Vos and Jansen a Checkit na konci měsíce února ukazuje, jak rozdílně vnímají výsledky vyhledávání dvě různé skupiny uživatelů internetových vyhledávačů.
13. 3. 2007 | Marek | celý článek >>

Jak ověřit kvalitu webu

Jak poznáte, že tvůrce vašeho webu odvedl dobrou práci? Předně podle výsledků a také podle toho, že web plní své cíle, tj. vysoký počet objednávek, poptávek, apod. To však nepoznáme při předávání webu. A právě zde vám může pomoci validátor. Ten může mnohé napovědět hned.
2. 3. 2007 | Marek | celý článek >>

Internet a marketingová komunikace

Pokud již máte produkt, vhodnou cenovou politiku a způsob prodeje, věnujete se teď nejspíše tomu jak dát o Vašem dokonalém produktu vědět lidem. V marketingu tomuto kroku můžeme říkat promotion nebo také marketingová komunikace.
6. 7. 2006 | Marek | celý článek >>

Jak postupovat při tvorbě webu

Firemní web je dnes téměř nezbytnou součástí marketingového komunikačního mixu. I přes tento fakt existuje stále mnoho firemních webů, které neplní svoji úlohu a jejichž pořízení bylo pouze vydáním, nikoliv dobrou investicí. V mnoha případech je to právě kvůli tomu, kdo a jak firemní web vytváří.
19. 6. 2006 | Marek | celý článek >>

Další stránky: předchozí | 1 | 2 | 3 | další

 
Klientská zóna: přihlášení