Vstupní marketingová analýza
Vstupní marketingová analýza je nezbytná při tvorbě každého webového projektu. Přesto její vynechání patří mezi nejčastější chyby při tvorbě webových stránek.

Nepodceňujte marketingovou analýzu
Vynechání vstupní marketingové analýzy (tzn. vyjasnění koncepce, analýza produktů a služeb, definování cílů webových stránek) způsobí:
- Nízkou návštěvnost stránek z vyhledávačů
- Neopakující se návštěvnost
- Mizivé procento poptávek a obchodních příležitostí
Vytvořit jednoduše „pouze webové stránky“ jen proto, že už je mají všichni, je špatné rozhodnutí a zbytečné vyhazování peněz. Internet nabízí celou řadu možností - odhalte je a využijte je.
Začněte marketingovou analýzou
Pomocí vstupní marketingové analýzy definujeme:
- Vizi a konkrétní cíle Vašeho webu
- Přednosti a slabiny vašeho výrobku či služby na webu
- Přehled používaných marketingových nástrojů
- Cílovou skupinu uživatelů, kterou chcete oslovit
- Silné a slabé stránky Vaší konkurence na webu

Proč si vybrat nás
Marketingová analýza je pro každého připravována vždy individuálně, její cena se odvíjí od rozsahu zpracování.
Výsledkem vstupní marketingové analýzy je dokument, na jehož základě můžeme navrhnout strategii a směr Vašich aktivit a rozvoje na internetu.
Objednejte si vstupní marketingovou analýzu
Pokud to myslíte vážně a uvědomujete si nezbytnost analýzy pro Vás projekt, neváhejte nás kontaktovat. Objednejte si vstupní marketingovou analýzu hned a získáte od nás jednu hodinu konzultace zdarma.